O firmie

Polskie Linie Telefoniczne to innowacyjne centrum interakcji z Klientem, które w swojej pracy wykorzystuje wszystkie możliwe kanały komunikacji tj. telefon, www, e-mail i sms. Jako pionier w branży call center, już od 1998 roku tworzymy kompleksowe rozwiązania oparte na zasadach marketingu bezpośredniego. Prezesem Polskich Linii Telefonicznych jest Anna Bierzyńska, związana z firmą niemalże od początku jej istnienia.

 

W swojej pracy stosujemy przede wszystkim metody biznesowe oparte na zintegrowanym systemie narzędzi telemarketingowych. To m.in. rzetelna obsługa klienta prowadzona przez naszych konsultantów, szczegółowe badania cati , sprzedaż przez telefon oraz innowacyjne serwisy IVR. Wszystko to, skutecznie optymalizuje prowadzone przez nas kampanie i wyróżnia Polskie Linie Telefoniczne na tle innych firm z branży call center.

 

Fundamentem działań w PLT jest jednak nasz zespół. Zaczynając od osób pracujących na szczeblu managerskim aż po naszych konsultantów i agentów – wszyscy stanowią o sile i sukcesie Polskich Linii Telefonicznych.