O blogu

Blog Polskich Linii Telefonicznych ma służyć przede wszystkim szerszemu spojrzeniu na branżę call center. To próba odpowiedzi na pytanie, czym jest call center, jak współcześnie funkcjonuje obsługa infolinii i dlaczego telemarketing był i nadal jest niezwykle istotny.

 

Blog powstał z myślą o naszych pracownikach, osobach które wiążą swoją przyszłość z pracą w call center, jak i tych, którzy po prostu interesują się najnowszymi rozwiązaniami w tej dziedzinie. Na blogu skupiamy się m.in. na aktualnościach dotyczących tego, co dzieje się w ramach naszej firmy – staramy się być na bieżąco i jak najszybciej udostępniać ważne i ciekawe informacje.  To również ukazanie długoletniej historii Polskich Linii Telefonicznych, przedstawienie ciekawych case study, newsów z branży call center z całego świata oraz technologii, z których korzystamy, tj. serwisy IVR, czy badania cati.

 

Blog PLT to jednak przede wszystkim możliwość Waszego udziału w dyskusji wokół telemarketingu  – jednej z najważniejszych i najszybciej rozwijających się form interakcji z Klientem, która bez żadnych wątpliwości nadal będzie kluczowym środkiem marketingu bezpośredniego.