Strona główna - Aktualności - Konkurs Polskich Linii Telefonicznych na Pracownika Miesiąca

4 sty 2014

Konkurs Polskich Linii Telefonicznych na Pracownika Miesiąca

Miła wiadomość dla Was wszystkich: ruszamy z większym konkursem na PRACOWNIKA MIESIĄCA PLT. Jakie są kryteria konkursu? Tym razem, obok dobrych wyników w pracy, będą się liczyły także inne kwestie, tj. zaangażowanie w życie PLT, ilość przepracowanych godzin, popularność wśród innych agentów, pomoc innym pracownikom, czy innowacyjność. Będziemy także zwracać uwagę na aktywność na naszym FB profilu 

Zasady konkursu: kierownicy zespołów będą typować po dwóch najlepszych pracowników ze swoich zespołów, czyli 6 agentów. Spośród zgłoszonych przez kierowników agentów, jury konkursu wybierze jednego zwycięzcę.

Jury będzie się składało z 7 osób:
- 3 pierwsze osoby, to po jednej osobie z kierownictwa każdego z zespołów,
- 1 osoba z kadr,
- 1 osoba z recepcji,
- 2 osoby jako przedstawiciele agentów.

I TU WAŻNA INFORMACJA: te dwie osoby/przedstawiciele agentów, są wybierane przez samych agentów – przez Was oczywiście Który agent Waszym zdaniem powinien być w jury w tym miesiącu? Zgłaszajcie swoje kandydatury w komentarzach poniżej. Dwie osoby, które zdobędą najwięcej głosów zostaną Waszymi przedstawicielami i to m.in. właśnie one zdecydują, kto zostanie pracownikiem miesiąca PLT.

Konkurs trwa od 1-szego do ostatniego dnia każdego miesiąca. Do 5-tego dnia następnego miesiąca ogłaszamy kandydatury do tytułu pracownika miesiąca oraz podajemy skład jury. Maksymalnie do 10-tego dnia miesiąca (w tym wypadku do 10.02.2014 r.) ogłaszamy zwycięzcę i wręczamy nagrodę. Nagrody mogą być różne, ale NA PEWNO WARTO!

Wszystko w ramach naszego profilu na Facebooku, na którym możecie oczywiście głosować na agentów: ww.facebook.com/callcenterPLT

Skomentuj wpis