Strona główna - Telemarketing - 15 wskazówek, dzięki którym wzmocnisz swoje call center

11 kwi 2014

15 wskazówek, dzięki którym wzmocnisz swoje call center

Co zrobić, by telemarketing był jedzie bardziej skuteczny?

 

Agenci www.callcentrehelper.com dzielą się swoją wiedzą. Wśród niektórych rad znalazły się m.in.:

 

1. Zadzwoń do własnego call center.

Ciekawe prawda? Jednak rozpatrywanie go od strony Klienta, pozowoli Ci w identyfikacji słabszych punktów. 

 

2. Nagrywaj filmy instruktażowe, które będą pomocne przy współpracy z Klientami.

Filmy powinni być idealnie targetowane na konkretną branżę, by jak najlepiej omawiały potrzeby danej grupy/konkretnego Klienta. 

 

3. Serwisy IVR z prostym i szybkim menu

Projektując IVR staraj się trzymać zasady 4×4, czyli maksymalnie 4 poziomy i maksymalnie 4 opcje dla każdego poziomu. 

 

Jeśli chcecie więcej porad, znajdziecie je tutaj: 15 ways to improve your contact centre

Skomentuj wpis